Doświadczenie I PROFESJONALIZMUNIEWAŻNIENIE umowy kredytu frankowego w Kielcach!

Wyrok – marzenie dla każdego frankowicza. Wygrywamy w Kielcach.

Sąd Okręgowy w Kielcach w wydanym w dn. 15 marca 2021 r. wyroku w sprawie I C 380/20 w punkcie pierwszym USTALIŁ NIEWAŻNOŚĆ umowy kredytu denominowanego do franka szwajcarskiego, zawartej pomiędzy kredytobiorcami a bankiem!

W kolejnym punkcie ZASĄDZIŁ od banku na rzecz kredytobiorców ponad 130 tysięcy złotych!

Z naszych informacji wynika, że to pierwszy ustalająco-zasądzający wyrok w Kielcach.

Co dla nas bardzo istotne – Sąd przyznał rację naszej argumentacji, że kredytobiorcom należy się to, co wpłacili na rzecz banku i zastosował tym samym tzw. teorię dwóch kondykcji. Sąd nie tylko potwierdził, że kredytobiorcy należy się zwrot rat, ale wprost stwierdził nieważność umowy, co umożliwia kredytobiorcom chociażby wykreślenie hipoteki!

Pozew w tej sprawie został złożony w dn. 11 lutego 2020 r. i odbyła się zaledwie jedna rozprawa. To świetne tempo, jak na sprawy tzw. frankowe, gdyż już po roku cieszymy się wyrokiem w I instancji. Wyrok z dnia 15 marca 2021 r. jest nieprawomocny, ale pokazuje kierunek linii orzeczniczej w Kielcach i daje nadzieję na kolejne wygrane!

Po więcej informacji, o tym jak rozpocząć procedurę pozwania banku – zapraszamy do zakładki FRANKOWICZE.

ADWOKAT KIELCE / ADWOKAT FRANKOWICZE KIELCE / ADWOKAT CHF KREDYT / SPRAWY FRANKOWE W KIELCACH / KANCELARIA CHF / KANCELARIA DLA FRANKOWICZÓW